Vítám vás

na největším českém FanBlogu o celé sérii RPG Gothic.Sekce jednotlivých dílů jsou oddělené velkým nadpisem.Pokud nevíte jak se zde pohybovat přečtěte si prosím návod stránek.Hledejte informace,hlasujte v Anketách,nebo pište své připomínky,názory,dotazy do návštěvní knihy.
Děkuji

Seznam dovedností

18. února 2009 v 15:50 | guma_panuje - zdroj : vlastní |  Dovednosti
Ve hře se můžete naučit několik různých dovedností které vám usnadní nebo zlepší způsob hry...
můžete se naučit:
-Bojové dovednosti
-Zlodějské dovednosti
-Zvláštní dovednosti

Bojové dovednosti

V bojových dovednostech zlepšujete tak zvaný "kritický úder" jedná se o takový bonus který může značně oslabit protivníka.Jako nováček máte bonus téměř na nule!
K dizpozici máte tyto levely:
Začátečník - 0% kritický úder
Pokročilý - 5% kritický úder
Mistr - 10% kritický úder

Jednoruční zbraně
Tento druh zbraní používán hlavně zpočátku hry má výhodu v tom že požaduje menší sílu a dá se s ním rychleji manévrovat (více uderů za minutu ), nevýhoda je v tom že nedává tak důrazné a silné rány jako obouručáky!Nejlepší jednoručák ve hře je Scarův meč

Obouruční zbraně
Tento druh zbraní používán hlavně ve výšší fázy hry. Má výhodu tu že dává mnohem vetší a silnější rány než jednoručáky ale nevýhodu tu že se s ním dávají rány pomaleji než u jednoručáků.(méně úderu za minutu)Také vyžaduje značnou sílu,kterou mají opravdu už jen dobří bojovníci. Nejlepší obouručák ve hře je Uriziel

Luk
Toto jsou největší zbraně ve hře!Výhodou těchto zbraní je malý nárok na obratnost.Ale velkou nevýhodou je extrémě malé poškození.Tuto střelnou zbraň je nejlepší používat ze začátku dokud nebude te mít potřebnou obratnost pro samostříly.

Samostříl
Toto jsou nejlepší střelné zbraně!Dávají velké poškození a proto mají také vysoké nároky na obratnost!Tento typ zbraní je používán ve vyšší fázy hry!Nějlepší samostříl je Bojový samostříl.

Zlodějské dovednosti

Otvírání zámků
Tato dovednost není až zas tak důležitá.Učením pouze snižujete procento lámavosti paklíčů.Faktem ale je že otvírání zámků umíte už ze začátku hry na rozdíl od Gothicu II.Pokud si ale nakoupíte nebo pokradete hodně paklíčů tak vám bude jedno jestli se jich pár zlomí ;)

Vybírání kapes
Toto je užitečná věc,které jde bohužel použít jen na některé osoby!Abyste se naučili vybírání kapes tak potřebujete umět plížení.Při této činosti vás ale nesmí nikdo vidět!!!Proto radši okrádejte osoby které jsou o samotě!Tuto dovednost vás může naučit buď Fingers ze Starého tábora nebo Wedge z tábora Nového.

Zvláštní dovednosti

Plížení
Tato dovednost je velmi užitečná ne jen ke "zlodějině" ale také k nenápadnému proplížení kolem silnějšího protivníka.Naučíte se lépe koordinovat pohyby svého těla a ovládat dech a to všechno tak aby vás nešlo slyšet.Ale pozor ať vás při tom nikdo nevidí, může na vás i zaútočit.

Akrobacie
Toto je jedno z nejlepších dovedností ve hře.Může se vám hodit k rychlejšímu útěku či běhu.Skočíte dál a elegantnějším způsobem!Také budete mýt větší odolnost vůdči pádům z výšky. Zatím co na začátku hry jste dělali neohrabané pohyby,po naučení této dovednosti bude dělat výstavní salta!Tuto dovednost učí jediná osobo z celé kolonie a to Buster z Nového tábora

Tento web je věnován všem dílům Gothicu: