Vítám vás

na největším českém FanBlogu o celé sérii RPG Gothic.Sekce jednotlivých dílů jsou oddělené velkým nadpisem.Pokud nevíte jak se zde pohybovat přečtěte si prosím návod stránek.Hledejte informace,hlasujte v Anketách,nebo pište své připomínky,názory,dotazy do návštěvní knihy.
Děkuji

Děj Gothic1

20. února 2009 v 15:13 | guma_panuje zdroj : wikipedie.cz |  █▓▒░Gothic░▒▓█

Děj

Hra začíná vhozením Bezejmenného hrdiny do bariéry. Těsně před shozením však dostane od mága Pyrokara dopis pro mágy ohně, jež jsou uvnitř bariéry. V kolonii se seznámí s Diegem, jedním ze stínů ze starého tábora. Když se hrdina přidá k jednomu ze tří táborů, je poslán do bažinatého tábora, aby pomohl rituálu, od něhož si slibují, že by mohl zničit bariéru.
Hrdina získá ohniskový kámen pro Y'Beriona, vůdce tábora v bažinách. Potom získá dalšímu vysoce postavenému členu řádu výměšky z důlních červů, které pomáhají novicům v kontaktu se Spáčem (ve starém dole musí zabít královnu důlních červů). Hrdina pak ještě najde Almanach a rituál může začít.
Rituál se však nepovede a hrdina je poslán do skřetího hřbitova, aby zjistil, co se stalo. Po svém návratu dostane další úkol: sehnat léčivé byliny pro Y'Beriona, který je v bezvědomí. I přes pomoc, jež je mu poskytnuta, Y'Berion umírá a velení nad táborem přebírá Cor Angar. Posílá hrdinu (s ohniskovým kamenem a Almanachem) k magům vody v novém táboře, aby jim pomohli v plánu na útěk.
Plán vodních mágů na rozbití bariéry spočívá v odpálení obrovské hromady magické rudy. Hrdina je poslán pro další ohniskové kameny. Poblíž každého kamene je jeden z hrdinových přátel, který mu pomůže. Milten (mág ohně ze starého tábora) je u kamenného kruhu, Diego (stín ze starého tábora) mu pomůže v trolím kaňonu, Gorn (žoldák z nového tábora) v rozvalinách starého opevnění a Lester (novic z tábora v bažinách) v horské pevnosti. Tito čtyři utvořili pakt, aby pomohli hrdinovi.
Po předání ohniskových kamenů Saturasovi, vůdci mágů vody, dostane další úkol - vyzvat ostatní mágy v bariéře ke spolupráci. Stala se však tragédie. Gomez, vůdce starého tábora, ve vzteku vyvraždil všechny mágy ohně mimo Miltena, který unikl. Hrdina je považován za zrádce a nemůže už vstoupit do tábora. Jestli se hrdina přidal ke starému táboru, může se nyní přidat k novému. Hrdina nyní musí hledat 13. mága, Xardase, který se straní ostatních mágů, aby mohl studovat temná umění. Bohužel, jeho věž je hluboko v zemi skřetů a cestou musí zabít tři golemy. Xardas mu řekne, že odpálení magické rudy není řešení. Pošle hrdinu hledat vyhoštěného skřetího šamana Ur-Shaka, aby mohl mírumilovně vstoupit do skřetí vesnice (která stojí před vchodem do starého skřetího chrámu).
Mezitím starý tábor napadne svobodný důl, jež patří novému táboru. Gorn pomůže hrdinovi dobít zpět svobodný důl. V dole může získat pláty z důlních červů, z nichž mu žoldák Wolf vyrobí zbroj. V dole také najde Tarroka, který vám vyrobí ULU-MULU, když dostane medicínu.
S ULU-MULU se hrdina bez boje dostane skrz vesnici do chrámu. V chrámu bojuje proti 5 nemrtvým skřetím šamanům, ale nemůže zabít pátého. Xardas mu řekne o meči Urizielu, který hrdina musí nabít pomocí hromady magické rudy nashromážděné v novém táboře. To má za následek, že celý nový tábor považuje hrdinu za zrádce. Jestli je hrdina mág, může být Uriziel přeměněn v magickou runu.
V Xardasově staré věži nachází nejlepší brnění a zbraň ve hře a vchází do chrámu definitivně porazit Spáče. Když probodne všech pět srdcí nemrtvých šamanů, Spáč je poražen, bariéra spadne, ale hrdina zůstane zavalen v chrámu.
Na tento okamžik navazuje děj druhého dílu, ve kterém hrdinu po dvou týdnech vysvobodí Xardas.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jaké je vaše nejoblíbenější NPC?

Xardas 16.9% (191)
Diego 30.1% (339)
Gorn 14.2% (160)
Lester 8.8% (99)
Milten 12.2% (138)
Lee 8.4% (95)
Cor Angar 9.4% (106)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Tento web je věnován všem dílům Gothicu: