Vítám vás

na největším českém FanBlogu o celé sérii RPG Gothic.Sekce jednotlivých dílů jsou oddělené velkým nadpisem.Pokud nevíte jak se zde pohybovat přečtěte si prosím návod stránek.Hledejte informace,hlasujte v Anketách,nebo pište své připomínky,názory,dotazy do návštěvní knihy.
Děkuji

Únor 2009

Lokace trestanecké kolonie(všoubecně)

20. února 2009 v 15:18 | guma_panuje zdroj : wikipedie.cz
Příběh je zasazen do trestanecké kolonie na ostrově Khorinis. Celé území je obehnáno magickou bariérou, jež brání komukoliv odejít. Vězni se rozdělili do tří táborů.
V Bažinném táboře se vězni modlí za Spáče, což by mohl být druh reinkarnace Beliara nebo významný velitel armád zla. Tento tábor má ve hře důležitou úlohu, protože je s ním spojena spousta hlavních úkolů a leží v blízkosti skřetů. Nejnižší skupinou v táboře jsou novici, kteří plní úkoly pro Guru, jež jsou duchovními vůdci tábora. Všichni jsou chráněni templáři. Nejvyšší představitelé mají titul "Cor". Nemají svůj vlastní důl a magickou rudu získávají prodejem trávy z bažin.
Starý tábor, původně jediný v kolonii, je řízen rudobarony, kteří prodávají rudu králi. Král ji od nich musí kupovat, pomáhá mu totiž ve válce proti skřetům a díky tomu jsou rudobaroni velice bohatí. Hlavním rudobaronem je Gomez. Starý tábor má svůj důl, jež se jmenuje Starý důl. Ten je největším a nejstarším dolem v kolonii. Centrem tábora je hrad, kde sídlí rudobaroni. Nejnižší kastou tábora jsou kopáči pracující ve starém dole. Stíny a stráže brání tábor. V hradu je rovněž skupina ohnivých mágů modlících se k Innosovi.
Nový tábor byl utvořen vězni, kteří jsou nespokojeni s rudobarony. Někteří z nich se stali žoldáky, někteří bandity a ostatní obstarávají táboru obživu pěstováním rýže. V Novém táboře je skupina vodních mágů, jež se modlí k Adanosovi. Hledají způsob, jak se dostat z bariéry a doufají, že k prolomení bariéry bude stačit odpálení obrovské hromady magické rudy, která se získává ve Svobodném dole.
Hráč si může vybrat, k jakému táboru se přidá, ale v pozdějších částech hry se rozdíly smazávají a důležité úkoly jsou vždy stejné. Hlavním rozdílem je, že členové Bažinného tábora nemůžou být mágy a jsou omezeni 4. magickým kruhem (z šesti). Získají však přístup k magii dříve.

Děj Gothic1

20. února 2009 v 15:13 | guma_panuje zdroj : wikipedie.cz |  █▓▒░Gothic░▒▓█

Děj

Hra začíná vhozením Bezejmenného hrdiny do bariéry. Těsně před shozením však dostane od mága Pyrokara dopis pro mágy ohně, jež jsou uvnitř bariéry. V kolonii se seznámí s Diegem, jedním ze stínů ze starého tábora. Když se hrdina přidá k jednomu ze tří táborů, je poslán do bažinatého tábora, aby pomohl rituálu, od něhož si slibují, že by mohl zničit bariéru.
Hrdina získá ohniskový kámen pro Y'Beriona, vůdce tábora v bažinách. Potom získá dalšímu vysoce postavenému členu řádu výměšky z důlních červů, které pomáhají novicům v kontaktu se Spáčem (ve starém dole musí zabít královnu důlních červů). Hrdina pak ještě najde Almanach a rituál může začít.
Rituál se však nepovede a hrdina je poslán do skřetího hřbitova, aby zjistil, co se stalo. Po svém návratu dostane další úkol: sehnat léčivé byliny pro Y'Beriona, který je v bezvědomí. I přes pomoc, jež je mu poskytnuta, Y'Berion umírá a velení nad táborem přebírá Cor Angar. Posílá hrdinu (s ohniskovým kamenem a Almanachem) k magům vody v novém táboře, aby jim pomohli v plánu na útěk.
Plán vodních mágů na rozbití bariéry spočívá v odpálení obrovské hromady magické rudy. Hrdina je poslán pro další ohniskové kameny. Poblíž každého kamene je jeden z hrdinových přátel, který mu pomůže. Milten (mág ohně ze starého tábora) je u kamenného kruhu, Diego (stín ze starého tábora) mu pomůže v trolím kaňonu, Gorn (žoldák z nového tábora) v rozvalinách starého opevnění a Lester (novic z tábora v bažinách) v horské pevnosti. Tito čtyři utvořili pakt, aby pomohli hrdinovi.
Po předání ohniskových kamenů Saturasovi, vůdci mágů vody, dostane další úkol - vyzvat ostatní mágy v bariéře ke spolupráci. Stala se však tragédie. Gomez, vůdce starého tábora, ve vzteku vyvraždil všechny mágy ohně mimo Miltena, který unikl. Hrdina je považován za zrádce a nemůže už vstoupit do tábora. Jestli se hrdina přidal ke starému táboru, může se nyní přidat k novému. Hrdina nyní musí hledat 13. mága, Xardase, který se straní ostatních mágů, aby mohl studovat temná umění. Bohužel, jeho věž je hluboko v zemi skřetů a cestou musí zabít tři golemy. Xardas mu řekne, že odpálení magické rudy není řešení. Pošle hrdinu hledat vyhoštěného skřetího šamana Ur-Shaka, aby mohl mírumilovně vstoupit do skřetí vesnice (která stojí před vchodem do starého skřetího chrámu).
Mezitím starý tábor napadne svobodný důl, jež patří novému táboru. Gorn pomůže hrdinovi dobít zpět svobodný důl. V dole může získat pláty z důlních červů, z nichž mu žoldák Wolf vyrobí zbroj. V dole také najde Tarroka, který vám vyrobí ULU-MULU, když dostane medicínu.
S ULU-MULU se hrdina bez boje dostane skrz vesnici do chrámu. V chrámu bojuje proti 5 nemrtvým skřetím šamanům, ale nemůže zabít pátého. Xardas mu řekne o meči Urizielu, který hrdina musí nabít pomocí hromady magické rudy nashromážděné v novém táboře. To má za následek, že celý nový tábor považuje hrdinu za zrádce. Jestli je hrdina mág, může být Uriziel přeměněn v magickou runu.
V Xardasově staré věži nachází nejlepší brnění a zbraň ve hře a vchází do chrámu definitivně porazit Spáče. Když probodne všech pět srdcí nemrtvých šamanů, Spáč je poražen, bariéra spadne, ale hrdina zůstane zavalen v chrámu.
Na tento okamžik navazuje děj druhého dílu, ve kterém hrdinu po dvou týdnech vysvobodí Xardas.

Bažiny(Bratrstvo Spáče)

19. února 2009 v 18:20 | guma_panuje Zdroj: vlastní |  Lokace

Bratrstvo Spáče

Vůdce tábora:-YBerion později Cor Angar
Vůdce Templářů:-Cor Angar
Důležitý Guru:Cor Calom
Frakce:
-Novicové
-Templáři
-Guru
Tábor Bratrstva Spáče je vybudován přímo na řece.Chatrče jsou tu všude...na vodě,na zemi ,ve stromech.Bratrstvo spáče je jediný tábor který nemá nějaké kopáče nebo rudaře kteří by těžili rudu v dolech.Akorát Templáři pomáhají chránit Starý důl(důl Goméze)Za to novicové sbírají drogu z bažin kterou pak zpracovávají k hulení ;) Ta je velmi prodávaným produktem v celé kolonii.Bratrstvo vyznává jejich boha Spáče=Sleepra který se ale pozdějí ukáže jak zlý Arcidémon.
V Bažinách je také takový chrám kde mají přístup pouze vlídní lidé.V tomto chrámu žije Boss celého tábora YBerion.
Templáři sou bojovníco Bratrstva.Většinou trénují na Cvičišti které je umístěno na Bažinných stromech.Toto je vaše nejvyšší frakce za kterou můžete hrát protože ke Guru to bohužel nejde...:(

Guru jsou nejvýše postavená společnost v tábořu.Jsou jakdyž takoví Mágové.Učí své učedníky Novici aby je mohli vzít do své společnosti.Za guru bohužel nemůžete hrát.

Pokud chcete poslouchat bláboly o Sleeprovi hulit a nic nedělat tak se přidejte k Bratrstvu ;)

Nový tábor

19. února 2009 v 17:48 | guma_panuje Zdroj: vlastní |  Lokace


Nový tábor
Vůdce tábora:-Lee
Žoldácký generál:-Gorn
Vůdce Banditů:-Lares
Nejvyšší mág Vody:Saturas
Frakce:
-Rolníci
-Rudaři
-Banditi
-Žoldáci
-Mágové Vody

Nový tábor není zrovna oblíbený u Gomeze a naopak ;)
Tento tábor má také svůj důl (Svobodný důl) kde také těží Magickou rudu jako Gomez ve Starém dole.Vyjímkou je ale to že Nový tábor nemrhá vytěženou rudou za zboži jako to dělá Goméz s králem ale střádají rudu aby s ní mohli odpálit Bariéru.
Nejnižší vrstvou v Novém táboře jsou Rolníci kteří makají celé dny na rýžových polí.Ti se večer odeberou
do svých chatrčí u jezera.


Jednou z dalších nízkých vrstev jsou Rudaři ti se v táboře vyskytují pouze v hospodě na jezírku.Ostatní obvykle makají ve Svobodném dole.
Další vrstvou jsou Banditi.Ti majé své chatrče na levé
straně jeskyně kde sou parádně kryti proti špatnému počasí!Banditi mají lehký život protože si můžou dělat co chtějí!Ikdyž všechno má své meze ;)Banditům šéfuje Lares.

Další vysokou vrstvou jsou Žoldáci.Ti mají chatrče na
pravé straně jeskyně spolu s mágy Vody ti mají chatrče v nejvyšším otvoru v jeskyni.Žoldáci jsou tu proto aby chránili mágy Vody kteří chcou odpálit Bariéru hordou Rudy kterou teží!V to
mto táboře nejsou žádní namyšlení Rudobaroni ale lidi co táhnou za jeden provaz.

Za zmínku také stojí jediná hospoda v kolonii.Je na ostrůvku naproti jeskyně ale pozor pouští všechny lidi kromě Gomezovíh ti musí podplatit vyhazovače ;)
Pokud chcete mít pohodový život tak se přidejte k Novému Táboru ;)



Starý tábor

19. února 2009 v 16:10 | guma_panuje Zdroj: vlastní |  Lokace

Starý tábor

Vůdce tábora: -Gomez
Vůdce stráží: -Thorus
Vůdce stínů: -Diego
Hl.Rudobaron(po Gomezovi):-Raven
Frakce:
-Kopáči
-Stíny
-Stráže
-Mágové Ohně
-Rudobaroni

Starý tábor je nejstarší a největší tábor v kolonii.Gomez
(vůdce tábora) vyjednává s Rhobarem II.Vyměnuje s ním Jídlo,zbraně,zbroje,ženy za Magickou rudu protože vlastní největší důl v kolonii.Proto má tento tábor nejkvalitnější zboží.Tzv. "Rudobaroni" šéfují Starému táboru,jsou to nejnamyšlenější "Vaťáci" v celé kolonii ;).
Starý tábor má několik částí tábora,s tím že dokaždé části nemájí všichni přístup.
Části tábora:
Vnější kruh:
Toto je kruh který vede podel barikád.
Zde se pohybují pouze méně postavené společnosti jako Kopáči,Stíny a pár Stráží kteří dohlížejí na klid ve Vnějším kruhu.Je to docela dost důležitých lidí jako obchodníci a učitelé.Můžete
potřebovat tyto lidi:Fisk,Diego,Dexter,Graham,Sly,Whistler,Scatty,Fingers atd.
Vnitřní kruh:
Tento kruh vede kolem hradu.
Pohybují se zde jen Stráže, Rudobaroni,Ohniví Mágové a Gomézovi ženy.Rudoborani jak už jsem říkal jsou největší "Vaťáci" mají největší veget a opravdu si žijí jako ve vaťě.Ohniví mágové jsou vysoko postavení lidé,ostatní s němi jednají s úctou!Gomézovi Stráže jsou nejvýše postavení vojáci v celém táboře,šéfuje jim Thorus.



Pokud hrajete Gothic po prvé a nevíte k jakému táboru se přidat tak doporučuji právě Starý tábor protože potom co Gomez vyvraždí mágy budete mýt novou možnost a to přidat se k jinému dalším táboru takže se to určitě vyplatí protože vaše konečná podoba může vypadat takhle:
Kopáč-)Stín-)Stráže-)Ohnivý mág-)Žoldák-)Vodní mág-)Nekromant
Proto je starý tábor dobrá volba...

Seznam dovedností

18. února 2009 v 15:50 | guma_panuje - zdroj : vlastní |  Dovednosti
Ve hře se můžete naučit několik různých dovedností které vám usnadní nebo zlepší způsob hry...
můžete se naučit:
-Bojové dovednosti
-Zlodějské dovednosti
-Zvláštní dovednosti

Bojové dovednosti

V bojových dovednostech zlepšujete tak zvaný "kritický úder" jedná se o takový bonus který může značně oslabit protivníka.Jako nováček máte bonus téměř na nule!
K dizpozici máte tyto levely:
Začátečník - 0% kritický úder
Pokročilý - 5% kritický úder
Mistr - 10% kritický úder

Jednoruční zbraně
Tento druh zbraní používán hlavně zpočátku hry má výhodu v tom že požaduje menší sílu a dá se s ním rychleji manévrovat (více uderů za minutu ), nevýhoda je v tom že nedává tak důrazné a silné rány jako obouručáky!Nejlepší jednoručák ve hře je Scarův meč

Obouruční zbraně
Tento druh zbraní používán hlavně ve výšší fázy hry. Má výhodu tu že dává mnohem vetší a silnější rány než jednoručáky ale nevýhodu tu že se s ním dávají rány pomaleji než u jednoručáků.(méně úderu za minutu)Také vyžaduje značnou sílu,kterou mají opravdu už jen dobří bojovníci. Nejlepší obouručák ve hře je Uriziel

Luk
Toto jsou největší zbraně ve hře!Výhodou těchto zbraní je malý nárok na obratnost.Ale velkou nevýhodou je extrémě malé poškození.Tuto střelnou zbraň je nejlepší používat ze začátku dokud nebude te mít potřebnou obratnost pro samostříly.

Samostříl
Toto jsou nejlepší střelné zbraně!Dávají velké poškození a proto mají také vysoké nároky na obratnost!Tento typ zbraní je používán ve vyšší fázy hry!Nějlepší samostříl je Bojový samostříl.

Zlodějské dovednosti

Otvírání zámků
Tato dovednost není až zas tak důležitá.Učením pouze snižujete procento lámavosti paklíčů.Faktem ale je že otvírání zámků umíte už ze začátku hry na rozdíl od Gothicu II.Pokud si ale nakoupíte nebo pokradete hodně paklíčů tak vám bude jedno jestli se jich pár zlomí ;)

Vybírání kapes
Toto je užitečná věc,které jde bohužel použít jen na některé osoby!Abyste se naučili vybírání kapes tak potřebujete umět plížení.Při této činosti vás ale nesmí nikdo vidět!!!Proto radši okrádejte osoby které jsou o samotě!Tuto dovednost vás může naučit buď Fingers ze Starého tábora nebo Wedge z tábora Nového.

Zvláštní dovednosti

Plížení
Tato dovednost je velmi užitečná ne jen ke "zlodějině" ale také k nenápadnému proplížení kolem silnějšího protivníka.Naučíte se lépe koordinovat pohyby svého těla a ovládat dech a to všechno tak aby vás nešlo slyšet.Ale pozor ať vás při tom nikdo nevidí, může na vás i zaútočit.

Akrobacie
Toto je jedno z nejlepších dovedností ve hře.Může se vám hodit k rychlejšímu útěku či běhu.Skočíte dál a elegantnějším způsobem!Také budete mýt větší odolnost vůdči pádům z výšky. Zatím co na začátku hry jste dělali neohrabané pohyby,po naučení této dovednosti bude dělat výstavní salta!Tuto dovednost učí jediná osobo z celé kolonie a to Buster z Nového tábora

Seznam učitelů

17. února 2009 v 11:06 | guma_panuje Zdroj: vlastní |  Učitelé

Síla,Obratnost

Diego- Je to hned ten první člověk se k terým se setkáte. Je to šéf Stínů.Bydlí ve Starém táboře-jeho chatrč je kousek od brány do vnitřního kruhu.Bude vás učit Sílu i obratnost až do 100 a to bez ohledu na to ke komu se
přidáte.
Thorus-Je to šéf strážců.Postává u brány k vnitřnímu kruhu.Bude vás učit pouze pokud bude za stráže.
Lares-Je to šéf banditů.Má chatrč hned na začátku jeskyně (vlevo),jsou tam stráže a bodigárd.
Cor Angar-Je to šéf Templářů,a učí pouze Templáře.Stojí vedle Gora Na Totha
Gor Na Toth-Bude vás učit pouze pokud se přidáte k Bratstvu spáče.

Jednoručáky,Obouručáky,Samostříly,Luky

Scatty-Organizuje souboje v Old campu.Za mírný poplatek vás bude učit boj s jednoručními zbraněmi.
Cord-Stojí u vodopádů v Novém táboře.Učí boj s jednoručními zbraněmi.
Gor Na Toth-Pokud se přidáte k bratrstvu bude vás učit jednoručáky.
Wolf-Je to bandita v novém táboře,bude vás učit střelbu z luku.
Cavalaron- Žije v divočině,má chatrč na cestě k Aidanovi.Je to stín(lovec) Bude vás učit střelbu z luku.
Scorpio-Učí stráže střelbu ze samostřílu.Po vyvraždění Mágů ohně bude bydlet s Cavalaronem.To už vás bude učit bez ohledu na to za koho hrajete.
Cor Angar-Učí pouze templáře.Ale první musíte být mistrem Jednoručních zbraní.
Lee-Učí pouze žoldáky a mágy Vody obouruční zbraně.
Thorus-Učí pouze stráže,obouruční zbraně ale první musíte být Mistrem jednoručních zbraní.

Magické kruhy,Magická energie

Saturas-Když se přidáte k Mágům vody bude vás učit Magické kruhy až do 5.
Corristo-Pokud ste Mág ohně bude vás učit magické kruhy až do 5 Naučí vás také jak zvyšovat magickou energii, Pokud ho ještě nezabije Gomez!!!8)
Baal Cadar-Bude vás učit magické kruhy do 5 pokud jste se přidali k Bažinám.Naučí vás také jak zvyšovat magickou energii.
Xardas-Naučí vás 6.kruh magie.(tím pádem bude ve společnosti s Nekromanty),dostanete i nekromantskou Zbroj 8)
Gor Na Toth-Pokud jste v Bratrstvu bude vás učit jak zvýšit Manu.
Cronos-Je to strážce haldy(mág vody) v Novém táboře.Bude vás učit jak zvýšit magickou energii.
Torrez-Tento mág ohně vás může naučit jak zvyšovat magickou energii.

Ostatní

Cavalaron-Může vás naučit plížení.
Wedge-Je to bandita z Nového tábora.Naučí vás Plížení,vybírání kapes,otvírání zámků.
Fingers-Je to stín ze starého tábora.Může vás naučit vybírání kapes,otvírání zámků.
Buster-Může vás naučit Akrobacii.
Gor Na Drak-Naučí vás vyjímání čelistí důlních červů.Je to Templář
Wolf-Naučí vás vyjímání krunýře z Důlního červa.Je to bandita z Nového tábora.Udělá vám také krásnou Zbroj z Důlního červa.Dokonce i v Gothic II. 8)
Aidan-Najdete ho v divočině když pujdete od Cavalarona k Novému táboru.Naučí vás nějaké lovecké techniky.
Drax- Najdete ho cestou k Starému táboru.je to lovec z New Campu.Naučí vás nějaké lovecké techniky.

Bestiář

17. února 2009 v 9:46 | guma_panuje |  Bestiář
Sepsal jsem Bestiář s Gothica I.Je to od nejmenších exp.Všechny dosud poznané zvířata a stvurky tu sou zapsané.

Žravá štěnice 10 xp
Skřetí otrok 30 xp
Mladý mrchožrout 40 xp
Mladý krysokrt 40 xp
Mrchožrout 50 xp
Krysokrt 50 xp
Goblin 60 xp
Krvavá moucha 70 xp
Ještěrka 80 xp
Vlk 90 xp
Skřetí pes 120 xp
Černý goblin 120 xp
Kousavec 120 xp
Důlní červ 130 xp
Gobliní bojovník 150 xp
Skřet (ten slabší) 150 xp
Číhavec 170 xp
Skřetí zvěd 180 xp
Břitva 200 xp
Harpie 200 xp
Zombie 200 xp
Skřet 200 xp
Skřetí lovec 200 xp
Přehradní číhavec 200 xp
Chňapavec 220 xp
Lovecký pes 220 xp
Bojovník důlních červů 220 xp
Kostlivec 250 xp
Kostlivý zvěd 250 xp
Skřetí útočník 250 xp
Chrámová stráž 250 xp
Chrámový důlní červ 250 xp
Skřetí bojovník 300 xp
Kostlivý bojovník 300 xp
Skřetí řadový bojovník 350 xp
Vysoce postavená chrámová stráž 400 xp
Stínová šelma 400 xp
Močálový žralok 400 xp
Skřetí chrámový bojovník 400 xp
Ohnivá ještěrka 500 xp
Kostlivý mág 500 xp
Golem mostu 500 xp
Skřetí šaman 500 xp
Menší démon 600 xp
Kamenný golem 1000 xp
Ledový golem 1000 xp
Ohnivý golem 1000 xp
Mladý trol 1000 xp
Démoní lord 1000 xp
Strážce 1500 xp
Trol 2000 xp
Královna důlních červů 2000 xp
Varrag-Ruuushk 8000 xp
Varrag-Unhilqt 8000 xp
Varrag-Kasorg 8000 xp
Varrag-Hashor 8000 xp
Grash-Varrag-Arushat 10000 xp

Příběh G1

15. února 2009 v 15:07 | guma_panuje zdroj : vlastní |  Příběh
To byla jednou jedna mocná země jménem Myrtana, které vládl moudrý,mocný a spravedlivý král Rhobar II.Na tuto zemi mělo bohužel zálusk mnoho nepřátel, před kterými ale naštěstí král svou zemi vždy ubránil, kromě jedné vyjímky....SKŘETI silní bojovníci bojujíci beze cti,bojovníci kteří neznají strach!!!
Skřety neodradila jedná prohraná bitva, a tak se tento konflikt proměnil v obrovskou zničující válku.A protože král potřeboval meče z magické rudy pro svoje vojáky, posílal trestance bez ohledu na závažnost jejich viny težit rudu do trestanecké kolonie na ostrov Khorinis.Aby trestanci nezačali utíkat z dolů,povolal král svých 12 nejlepších mágů aby vytvořili magickou bariéru kolem kolonie která pustí dovnitř ale ven ne!
Mágům však neustálo něco rušilo jemné předivo kouzla jenž se jim nakonec vymklo z rukou, a bariéra narostla do obrovských rozměrů tak že nakonec mágové byli uvězněni ve své vlastní bariéře.
Chvilka nepozornosti stačila trestancům k tomu aby se vzbouřili proti strážím a obsadili doly i s přilehlými tábory.Král neměl na vybranou musel vyjednávat,každý týden jtrestancům posílal za vytěženou rudu to co chtěli.Jídlo,zbraně,vybavení,ženy...
Teď přichází k místu zhození do kolonie náš bezejmenný hrdina (VY).Právě když je mu předčítán rozsudek, přeruší proces Ohnivý mág Pyrokar.Nabídné vám aby jste doručili dopis nejvyššímu mágovi ohně můžete te za to žádat co chcete.Poté vás královští vojáci svrhnou dolů do kolonie.
Teď začíná vaše dobrodrůžství.




O adminovi

13. února 2009 v 16:29 | guma_panuje |  Web


Jméno admina : Michal Fajt
Internetová přezdívka : guma_panuje
Kamarádi mi říkají: Fajst
Věk : 15
Datum narození : 15.11.1993
Škola : SOU Uherský Brod - Autotronik (maturitní)
Záliby : Malování,tvorba webů,wallpaperů a jiné různé grafiky,hraní PC her,focení,tvorba videí...
Nejoblíbenější hry : Gothic 1, 2, NotR, 3, Warcraft 3, Frozen Throne
Nejoblíbenější onli-ne hra : Travian,WoW

Já a Gothic :
-Nejoblíbenější postava : Xardas
-Nejoblíbenější monstrum : Spáč
-Nejvíc sympatická NPC postava : Diego
-Nejoblíbenější Gothic : Gothic1


Kontakty :
361984908

fajtmichal
fajtik8@seznam.cz




Slovo na konec: Doufám že vás nezklamu, a že budete s mým Fanouškovským Webem spokojeni...
Tento web je věnován všem dílům Gothicu: